دانلود,گیم,نرم افزار,ترفند,موبایل,برنامه نویسی و . . .

.::::: همــــه چــــی از همــــه جــــا :::::.

دانلود,گیم,نرم افزار,ترفند,موبایل,برنامه نویسی و . . .

.::::: همــــه چــــی از همــــه جــــا :::::.

دریافت ایمیل های یاهو با Outlook




دریافت ایمیل های یاهو با Outlook


دریافت
ایمیل های یاهو با Outlook


 

یاهو برای ایرانی ها دردسرهای زیادی درست کرده چه از آن موقع که کاربران ایرانی به غیر فعال شدن اکان های خود تهدید می شدند و چه همین اواخر که با درخواست میلیونی ایرانی ها این سرویس دهنده عظیم ایمیل حاضر شد ایران را در لیست کشورهای قابل پشتیبانی در هنگام ثبت نام بپذیرد با این حال به علت سابقه و امکاناتی که دارد در میان نام های برتر دنیای اینترنت برای ما جای گرفته است .
در یاهو سرویس هایی که از طریق آن می توان ایمیل ها را در کامپیوتر بارگذاری کرد رایگان نیست و به پرداخت حق عضویت برای دریافت یاهو میل پلاس نیاز دارد اما می توان از طریق نرم افزارهای واسطه این محدودیت را از میان برد .

       


سراغ برنامه آوت لوک می رویم . Outlook یکی از بخش های نرم افزاری بسته افیس مایکروسافت است که به مدیریت فعالیت های روزانه اختصاص دارد و یکی از بخش های کلیدی آن ، دریافت ایمیل ها در کامپیوتر بدون نیاز به ورود در صندوق پست الکتریکی است بنابراین می توانید ایمیل ها را در کامپیوتر ذخیره کرده ، آنها را آرشیو کنید و به موارد لازم پاسخ دهید . از دیگر قسمت های آوت لوک مدیریت تماس ها و فعالیت های روزانه است ضمن اینکه می توان دفترچه تلفنی دیجیتالی توسط آن تهیه کرد . به دلیل گستردگی فعالیت های این برنامه بسیاری از تولید کنندگان تلفن های همراه نیز به طور مستقیم از آن بهره می برند و کافی است با اتصال تلفن همراه به کامپیوتر دفترچه تلفن ، فهرست کارهای روزانه و حتی پیام های خود را با آوت لوک منطبق کنید .شاید به کارگیری این مظاهر نوین دنیای ارتباطات در ابتدا کمی مشکل باشد اما به تدریج لذت کاربردهای دیجیتالی را در زندگی روزمره خواهید چشید .
برنامه ای که برای دریافت ایمیل ها استفاده می شود YPOPs نام دارد که از طریق سایت Source forge.net قابل دریافت است . این سایت بزرگترین پایگاه نرم افزارهای متن باز است که به انگیزه های غیر تجاری تولید می شوند . با ورود به این سایت در همان صفحه نخست جعبه جستجو را خواهید یافت . در این قسمت YPOPs را وارد کنید و در نتایج جستجو می توانید عبارت YPOPs!Pop3/SMTP
A ccess to yahoo را ببینید . با کلیکی روی این گزینه ، به صفحه ای منتقل خواهید شد که لینک دانلود در آن مشخص شده است . نگارش برنامه ای که دریافت کردیم آخرین نسخه ارائه شده این نرم افزار در تاریخ مارچ سال 2009 است که با شماره ی 3.7.9.0 منتشر شده است .
این برنامه با شبیه سازی سرورهای میل از طریق پروتکل های pop3 و SMTP امکان دریافت ایمیل ها را بدون نیاز یاهو میل پلاس فراهم می کند . YPOPs به سرورهای یاهو وابسته نیست و تمام این فرآیند به طور محلی روی کامپیوتر انجام می شود . برای معرفی این برنامه برخی سایت های امنیتی چک شدند و با این بررسی می توان گفت مورد خلافی برای آن گزارش نشده است با این حال ایمیل یکی از شخصی ترین بخش های زندگی مجازی است و اگر احتمال می دهید امکان خطا در آن وجود دارد از به کارگیری آن صرف نظر کنید هر چند که در این موارد به علت اینکه نرم افزار به همراه کد برنامه نویسی خود منتشر می شود ، درصورت وجود موضوعات غیر متعارف توسط کاربران گزارش خواهد شد .
YPOPs را به صورت معمول نصب کنید و در هنگام نصب غیر از تعیین محل آن به اطلاعات دیگری نیاز نیست ضمن اینکه در همین قسمت و البته پس از نصب می توانید تعیین کنید که برنامه با شروع به کار ویندوز اجرا شود و یا فعال شدن آن به صورت دستی انجام می شود .
پس از نصب برنامه به سراغ Outlook می رویم که از نسخه ی 2007 این برنامه استفاده شده است . فرض را بر این می گذاریم که تا حدود مقدماتی با آوت لوک آشنا هستید . برنامه ی YPOPs را اجرا کنید و برای راه اندازی یک ایمیل جدید در آوت لوک آماده شوید . در این برنامه به منوی Tools می رویم و در آن روی گزینه ی Acconut Setting کلیک می کنیم . در پنجره گشوده شده و در همان سربرگ اول Email می توان گزینه ی NEW را مشاهده کرد و آن را انتخاب کنید . در پنجره ی ظاهر شده گزینه ی اول را به حالت تیک خورده درآورده به مرحله ی بعد می رویم .
درپایین صفحه گزینه ای وجود دارد که با انتخاب آن تنظیمات را از حالت خودکار خارج کرده و این تنظیمات توسط کاربر تعیین می شوند آن را تیک بزنید و روی NEXT کلیک کنید . در این قسمت Internet Email را انتخاب کرده و باز هم روی NEXT کلیک کنید . در این مرحله اطلاعات مورد نیاز را باید وارد کنید ابتدا نام و ایمیل خود را در قسمت های مربوطه بنویسید . توجه داشته باشید که ایمیل های ارسالی از طریق آوت لوک با این نام نمایش داده می شوند . در قسمت اطلاعات سرور pop3 را از منو مربوطه انتخاب کنید و در دو باکس بعدی که مربوط به سرور میل های ورودی Incoming و خروجی Outgoing است عبارت 127.0.0.1 را وارد کنید . این آدرس به نشانی محلی کامپیوتر اشاره دارد و پس از آن باید اطلاعات کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید . در قسمت نام کاربری نیازی به نوشتن دامنه ایمیل نیست . قبل از ورود به مرحله ی بعد باید تنظیمات دیگری را انجام دهید که آنها را با فشردن دکمه ی More Setting در بخش پایین سمت راست پنجره خواهید دید . با انتخاب این دکمه پنجره ای با عنوان Internet Email Setting باز خواهد شد . در سر برگ دوم این پنجره با نام Outgoing کنار عبارت My outgoing server SMTP را تیک بزنید . پس از آن به سر برگ آخر یعنی Advaned بروید و در میانه صفحه در قسمت server timeout زبانه مورد نظر را به سمت راست بکشید تا عبارت Long 5 minute در جلوی آن ظاهر شود . اوت لوک ایمیل ها را پس از دریافت از صندوق پستی پاک می کند اگر تمایل دارید یک نسخه از آنها همچنان در میل باکس باقی بماند در همین سر برگ می توانید کنار گزینه را تیک بزنید همین طور می توانید نحوه ی پاک کردن آنها را هم تعیین کنید . کار تقریباً تمام شده است و در شماره های آینده جزئیات بیشتری از ریزه کاری های کار با آوت لوک را توضیح خواهیم داد فقط به خاطر داشته باشید که اگر هنگام نصب، اجرای برنامه همزمان با شروع ویندوز را انتخاب نکرده اید باید قبل از راه اندازی آوت لوک برنامه را فعال کنید . پس از اجرای آوت لوک می توانید با زدن کلید F9 یا رفتن به منوی Tools و گزینه ی Send/Recive ایمیل ها را دریافت کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد